lørdag 17. november 2012

[DIY] Grafisk oppfordring

Gårsdagen gikk med til shopping. Planen var å starte på julegavekjøret, men det var litt tungstarta. En del av det som ble med hjem i går blir derfor direkte tatt i bruk, uten å ta omveien om innpakking og lagring under juletre...






Ett av objektene som ble med hjem i går, var dette trykket fra Clas Ohlson. 




Trykket befinner seg på en kopphåndduk, og det var nettopp det jeg hadde tenkt å bruke funnet til. Helt til jeg bretta det ut og fikk skikkelig inntrykk av hvordan det så ut i sin helhet... Umiddelbart så jeg for meg at dette måtte kunne brukes til noe helt annet enn fuktig servise. 

Jeg bretta opp ermene, fant fram strykebrett og strykejern, dobbeltsidig tape og en stor ramme. Og på så å si en-to-tre: noe helt annet enn jeg begynte med...






...et fint budskap man kan hvile blikket på mens man sitter ved spisebordet. 







Jeg både håper og tror det blir en del av alt det trykket oppfordrer til i nær framtid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)