tirsdag 29. januar 2013

[DIY] Perledekor

Innergangen har fått seg en ørliten makeover i helga (for de som følger med; bildeveggen har faktisk kommet opp, den mangler bare bildene... Jeg kommer tilbake til resultatet når de også er på plass). Med på lasset fulgte det en øøørliten DIY. Nesten så liten at det er litt pinlig å kalle det en DIY, men det får våge seg likevel..! :)







Med jutetråd, perler og ei god nål er man så velutstyrt som det går an å bli. I alle fall i denne sammenhengen...








Perlene trædde jeg på med tilfeldig avstand, av og til bare én og én, andre ganger flere på rad. Jeg knyttet knuter mellom de perlene jeg ville skulle ha avstand mellom seg. Det gjorde seg med luft på tråden, og hver enkelt perle kom mer til sin rett. Det er jo viktig, når enkelte perler er skatter spart på helt fra barndommen..! 








Jeg valgte å henge det opp langs skapkanten ved hjelp av en enkel løskrok. Jeg synes det gjorde seg med litt pastellfarger i det mer nedtonede miljøet rundt.








Enkelt og greit. En slags DIY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)