lørdag 26. januar 2013

[DIY] Vimpelrekke i papir


Jeg fikk en bunke med flotte papirark til jul. I dag kom jeg på den tanken at jeg kunne lage en vimpelrekke av dem. Biblioteket trenger det lille ekstra, og en vimpelrekke kan kanskje bidra på rett måte. 

Jeg fant en enkel framgangsmåte hos pickles.







Begynn gjerne med å lage en mal i papp. Deretter er det bare å klippe i vei. Det er viktig å sørge for at arket er brettet dobbelt, og at den ene langsiden ligger mot bretten på arket. 

Når dette er gort, er tiden inne for å begynne på limeprosessen. 








Ferdig allerede!








Vimpelrekka er allerede på plass på biblioteket. Der synes jeg i grunnen den gjør seg godt. Ikke tok det lang tid heller, så det er enda mye igjen av helga..! ;)




1 kommentar:

  1. For en nydelig vimpelrekke! Likte alle mønstrene og fargene like godt - herlig sammensatt. :) Legger meg til som følger hos deg og ønsker deg en fin søndag. :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)