tirsdag 28. mai 2013

[DIY] Lysslynge av pappbegre




Jeg lot meg inspirere av bloggen til Beate og laget meg ei lysslynge av pappbegre. Selv om våren er her, må det da være lov å fyre opp med litt ekstra lys inne...?










Alt jeg trengte var ei lysslynge med ledlys, noen pappbegre og en spiss gjenstand. Denne brukte jeg til å lage noen små hull i bunnen av begrene. Dette var det bare å træ ledlysene gjennom, fra toppen. I løpet av et par minutter fikk jeg meg en ny lyskilde. 










Nå ligger lysslynga løs og ledig på pianoet og skaper stemning der. 














Jeg synes polkadottene gir den et glimt i øyet, og den passer godt sammen med det litt kitschy miljøet på pianoet...











Har du gjennomført noen enkle og effektive DIYer i det siste?


Merk deg forresten borden med washi-tape på pianoet. Med små anstrengelser (igjen) fikk jeg gjennomført en meget effektfull ansiktsløftning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)