tirsdag 14. mai 2013

[DIY] Tripp-trapp-decoupage



Det er nok mange som har handla tripp-trapp-krakk hos IKEA. Og som har gitt den et strøk maling for å freshe den litt opp. 










Jeg er blant disse mange, og i sin tid ble krakken malt hvit. Hvitt ble imidlertid litt kjedelig i lengden, så jeg bestemte meg for å freshe den opp. En gang til. Denne gangen tenkte jeg jeg skulle prøve meg på litt decoupage. 












 Jeg falt for noen servietter med kjøkkentematikk på. Resultatet synes jeg ble ganske greit (selv om noen av bokstavene ble litt vindskjeve...). Krakken ble i alle fall litt freshere.










Det beste er likevel at krakken fortsatt kan brukes til det den er ment å brukes til. For oss som er under 160, er det stadig noe som er plassert såpass høyt at man må ha assistanse for å nå opp. ;)



1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)