søndag 20. april 2014

Farvel, pinkpanterrosa vegger



En del av påska har gått med til å pusse opp badet. 











Badet som har sett så horribelt ut at dette er det eneste bildet jeg har turt å legge ut av det tidligere...









Nå er badet malt, og det fremstår som mye roligere (fargekode S0507-R60B).







Det er rett og slett mer behagelig å være der nå som de pinkpanterrosa veggene ikke lenger roper om oppmerksomhet. 









Innredningen er fra IKEA, og er akkurat så nett at den passer inn på det lille badet vårt. 











Et bedre oppbevaringssystem gjør det også enklere å komme til og finne fram til det man trenger. Smalere hyller gjør at ingenting står så langt bak at det er umulig å nå.









Det har blitt plass til flere smådetaljer som jeg har har ønsket meg i lengre tid. 








Jeg er spesielt begeistra for lampa, som jeg klarte å lure med meg i handlekurven mens mannen så en annen vei. Den gir meg assosiasjoner til å sitte backstage og gjøre seg klar for et show (jeg har ikke erfart det selv, men ville gjerne hatt følge av ei sånn lampe hvis jeg skulle ha gjort noe sånt...). 








Jeg har prøvd å tilføre badet litt varme ved å gi plass til naturelementer og jordfarger. Dette fungerer veldig fint sammen med den litt kjølige lillafargen.








Selv om badet er lite, har jeg gjort plass til et stilleben (det at dette bildet er knipsa via speilet fordi rommet er for smalt til å fange motivet uten hjelp av det, sier noe om hvor lite badet er...). 








Krakken stod i huset da vi flyttet inn, og er med på å gi badet den lille ekstra varmen det trenger. 








Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og føler vi har fått utnyttet utgangspunktet så godt vi kunne. Mer kan man nesten ikke ønske seg. I alle fall ikke på et bad. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)