søndag 22. januar 2017

Fra pikerom til TV-stue


Lampa jeg kjøpte på loppemarked for 20 kroner. 







Den energigivende veggfargen. 






Glasskula jeg kjøpte på marked i Krakow. 







Trillebordet jeg ikke klarte å slutte å tenke på, og som jeg visste var innelåst på et lager i en nedlagt bruktbutikk. Det ble heldigvis mitt til slutt. 





Lenestolen vi har tatt med oss fra det gamle huset vi en gang overtok langt nord i Norge. 







Vakre grønne blader. 







Puteoase. Noen hjemmesydde, noen kjøpt. 







Teakskjenken fra bruktbutikken jeg stadig besøkte da vi bodde nordpå. 






Den vakre utsikten. 


...

Det gamle pikerommet mitt har blitt TV-stue. Det er enda litt uvant. Heldigvis føles det mer og mer som et rom det er deilig å trekke seg tilbake til og slappe av i når dagens plikter er unnagjort og alt man trenger å gjøre er å finne hvilepulsen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)