lørdag 27. januar 2018

Randoms fra en lørdag i januar


Lampa fra bruktmarkedet i Berlin. Om litt under en måned er vi der igjen. 






Bildet jeg aldri blir lei av å se på. Vakreste BB. 






Den nydelige kombinasjonen av betong, tre, lær og forsiktig grønn. 






Et nytt motiv å hvile blikket på i TV-stua, i fin harmoni med fargene som allerede bor der. 






Spor etter ei kreativ fargeleggingsøkt for mor og datter. 






Den herlige 80-tallsskatten jeg fant i en bruktbutikk, og fargene som gjør meg varm til helt innerst. 






Den fantastisk myke strikkegenseren E fikk i julegave. Kanskje sniklåner jeg den hvis fristelsen blir for stor...






Det svarte glassbordet som speiler tingene så de blir dobbelt så vakre som de var i utgangspunktet. 






Hendene, som holder så varlig rundt den skjøre, grønne planta. 






Lag på lag med ting jeg har samlet meg i løpet av det siste året, og som det nå føles som jeg aldri kunne klart meg uten. 






Avleggeren som vokser og trives, helt uten at jeg trenger å gjøre noe for det. 






Glassklokka som skifter ham, alt etter hvilket humør den er i. 






Boka som får magen til å rumle og estetikeren til å drømme seg bort.






Vinylplater som snurrer og sender lydbølgene sine rundt i husets ulike rom. Enten musikken høres nært eller fjernt, skaper den den gode lykkefølelsen hos beboerne. 









TV-stua, som ligger der helt innerst, og inviterer til helgekos i dens myke favn. 


...

Randoms fra en lørdag i januar. 

1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)