lørdag 11. november 2017

Når det ene tar det andre...


Nylig kjøpte vi oss ny TV. Den var såpass mye større enn den gamle, at den måtte få en ny plass. 






Dermed måtte også sofaen flyttes på, og etter det var det ingen vei tilbake...






Jeg innså at vi var i gang med en større ommøblering, og da tenkte jeg at jeg like godt kunne male taket også, når jeg først var i gang. 







Når først dette var gjort, følte jeg at rommet stod fram i en ganske ny drakt. 






I stedet for  å si meg fornøyd med det, begynte jeg å ergre meg over de gamle løsningene som ikke passet helt sammen med de nye. 







Jeg blandet sammen noen malingsrester, og malte bordet i en ny farge. 






Det ble også til at vi kjøpte ny TV-benk og ei ny taklampe. 







Med ommøbleringen fikk vi mer veggplass, og dermed var det bare å brette opp ermene og finne fram hammer og spiker. 






Midt oppi dette ble det loppemarkedsesong, og neste utfordring ble å finne plass til loppene. 







Med litt småjusteringer ble det plass til noen av dem også. 







Til slutt klarte jeg å overbevise M om at vi trengte et fargerikt teppe å binde det hele sammen med. Dermed skulle vel sirkelen være sluttet. Tror jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)